VARFÖR KAN INTE DRÖMMAR VARA SANNA?

åh! :( drömmen kom precis tillbaka till mig. den påminde mig med värme och lycka, men lämnade bara ensamhet och ångest efter sig ..... fan. jag tror aldrig jag kommer komma över en del av mina beslut. om jag bara kunde få gå tillbaka och göra om mina val på ord, känslor och tankar. ibland väljer man verkligen fel väg! synd att jag inte är en av dom som kan rensa huvudet med lite frisk luft och musik. det enda jag kan göra är att tänka på det om och om igen, och slutligen acceptera det. men jag tror inte att det spelar någon roll i det här läget, accepterandet har jag släppt in för länge sen. jag menar, jag lever ju med det! och det går ju ..... men som sagt, jag kommer aldrig släppa taget om hur fel allting egentligen är nu och troligtvis i framtiden. för det skulle inte blivit såhär, jag skulle varit lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0