BARBEQUE

har haft en riktigt bra kväll! :) ett exempel på hur en perfekt sådan skulle kunna se ut; promenad till sportlife (med följe av lisa till stan), hur skönt som helst, bortsett från ännu mera skoskav!! usch ... men nu börjar verkligen värmen komma :D åh, jag älskar det! när jag kom till sportlife solade jag, medans jag väntade på ronja, som satt utanför och vänta på mig när jag solat klart ;) hehe. sedan satt jag och väntade medans hon solade :p





sedan åkte vi och hämtade nathalie, innan vi parkerade i stan och gick till strandgatan. varsin vaniljlatte och allmänt babbel blev det där. efter en timma var vi tillbaka på våra platser i bilen igen och middag hos albin var nästa mål (y. på vägen dit plockade vi upp lisa. när vi kom till albin fixade vi sallad, medans albin och denny grillade fläskfilé. årets första grillning! :DD vitlöksbröd, såser och fetaost blev det också! riktigt gott.


efter maten slappade vi i soffan en stund ... när klockan passerat 22.30 var det bara jag, ronja och albin kvar. dom skjutsade hem mig och nu har jag krupit ner under täcket med lene marlin i högtalarna efter att ha städat lite och tvättat bort sminket!

godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0