DON'T CRY FOR PAIN

min rygg värker! då menar jag verkligen värker :( så där som den bara gör några fåtal gånger om året, och oftast i samband med att jag är riktigt sjuk! kanske har åkt på influensa? :| fyfan ..... nu börjar jag känna mig illamående och lite spyfärdig också. tror jag börjar gråta som ett litet barn efter mamma snart! inte alls kul att ligga ensam och behöva ta hand om sig själv när energin till det egentligen inte finns :'(

ska kliva upp ur sängen och se om jag hittar någonting som gör det lite bättre. lägga mig på soffan och kolla på 'vakna med the voice' och vänta på att mamma vaknar, ser mitt sms och ringer. hoppas att jag kan få lite pengar, så att jag kan få någonting smärtstillande för ryggen, som även hjälper mot huvudvärken och illamåndet.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Svar: Tack så mycket :)

2010-04-20 @ 07:13:06
URL: http://andreafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0