DONT'T SAY A WORD

känner mig lite seg och mår rent ut sagt skit :( jag är snuvig, allmänt hängig, illamående och hungrig precis heeeela tiden. jag blir tokig! dags att ringa vårdcentralen kanske? misstäner magkatarr utöver förkylningen/allergi (vad är det här egentligen?!) ja. det får nog bli så på måndag. tycker nog att det har funderats på det alldeles för länge nu. ska även försöka ta tag i det där med att ringa soc på måndag också! + göra ett tappert nytt försök att skriva ett CV.

just nu lagar jag mat för 3 personer, edberg för mig och papsen sällskap även idag.
det blir stekt potatis (mestadels morötter för mig), ungstekt kyckling och en namnlös sås med en touch av vitlök ;)

igår kväll åt jag middag med pappa och edberg. helstekt fläskfilé på en bädd av rotfrukter och béarnaisesås (y. mycket gott! när jag slängt i mig magen, så gjorde jag mig i ordning och drog ut med albin. vi kollade läget på saab racet och sådär. var hemma redan 23.30 eftersom jag var ganska trött pga rejäl sömnbrist! :p 01.00 kom hobbe, somnade efter en stunds småpratande :) ... vaknade ca 10.30 idag, käkade frukost, kollade på 'mannen i mitt liv' och löste sudoku innan han begav sig hemåt.

äh, nu ska jag fortsätta med maten! ;p dags att slänga in dom skivade kycklingfiléerna i ugnen och förbereda potatisen för stekpannan :D

Kommentarer
Postat av: * Em

Allt bra? :)

2010-04-17 @ 16:01:03
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Julia

Snygg blogg!:)

2010-04-18 @ 00:41:11
URL: http://showbyjulia.devote.se
Postat av: Julia

snygg blogg!:)

2010-04-18 @ 00:46:24
URL: http://showbyjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0