EH EH

ligger på soffan och lyssnar på lady gaga. har efter drygt en kvarts sims 3 spelande tröttnat! nu är jag godissugen och funderar på att gå bort till affären och köpa lite, som tröst ... bara för att jag är sjuk (a) dess värre vet jag inte om jag orkar klä på mig och gå ändaaaa dit! :< känner mig långt ifrån pigg och alert!

lite mat har jag fått i mig iaf ... spenatsoppa och ägg blev det. har kollat på 'dear john', en romantisk drama som jag började kolla på igår, men inte orkade se klart och 'all about steve', en någorlunda bra och rolig, men kanske lite konstig komedi med en av mina favoritskådespelerskor, sandra bullock.

nej, fyfan! jag orkar inte gå till affären. det får vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0