EVERYTHING'S GOOD


tacopajen blev hur god som helst! :D
en bra sak är att det blev massor över, både paj och sallad, som jag och pappa kan äta imorgon (; hihi. resten av kvällen har spenderats som vanligt vid datorn, sneglandes på TVn. nu sitter jag här med en kopp chai te och lyssnar på musik :)

suck ..... jag är hur trött som helst, men kan inte gå och lägga mig!
inte än. igår kväll somnade jag runt 22.00 och vaknade redan 02.00 igen, trodde klockan var ca 06.00, men nej ... och ändå var jag pigg :s lyckades somna om som tur var. den sista tiden har jag haft väldigt svårt att sova hela nätter. vaknar ett flertal gånger och har problem att somna om :( blir trött tidigt på kvällarna och får hålla mig från att lägga mig innan 21.00. jobbigt!

nu närmar sig klockan natten, så snart kan jag smita in till sängen och somna till en film :) först ska jag dricka upp mitt te, tvätta ansiktet och borsta tänderna. imorgon blir det morgonpromenad, eventuellt lätt intervall träning. beror på vad kroppen säger! ;p kvällen är troligtvis bokad för lipz med ronja (y.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0