GOTTA WORK

godmorgon :) dennis och tommy som följde med mig hem igår efter lipz ligger fortfarande och sover inne i min stora säng! jag klev upp nu för att piggna till lite (ifall någon baksmälla skulle finnas) innan jag ska till sonja och städa. äter lite frukost och dricker en massa vatten, för säkerhets skull. just nu känner jag inte av något illamående, är bara sådär allmänt seg som kan vara dagen efter/på morgonen.

när städningen hos sonja & lunch är avklarat, ska jag gå till lisa. sedan väntar överby :)) mer än så har jag inte planerat idag! :p vädret ser ganska osäkert ut iaf ..... solen försöker kika fram bakom alla mörka moln. bara att vänta och se, några jävla meterologer med sina prognoser kan man ju inte lita på iaf ;o haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0