GRAB YOURSELF

vaknade 08.00, men orkade inte gå upp, så jag låg kvar ..... ända till för 20 minuter sedan :o 09.50 lyckades jag släpa mig ur sängen! det är katastrof. jag bestämde mig redan igår för att jag ska till sportlife idag. whatever it takes :p haha. 'det orkar jag inte' kände jag med en gång. men fan ta den som ger sig: 12.30 har jag bokat soltid, och innan dess ska jag ha kört ett minst 30 minuter styrkepass ;) så de så! så antingen tar jag bussen 11.22/11.52, eller sÅ går jag härifrån inom ca 40 minuter. får väl se, men jag funderar faktiskt på att spara energin, vara lat och ta bussen dit. det känns vettigast. har gott om tid att röra på benen under resten av dagen ;p


just nu sitter jag här och äter frukost.
eftersom träning väntar, så blev det en ganska ordentlig första måltid idag :) en liten skål med a-fil, müsli, päron, äpple, apelsin och vindruvor, en skiva mörkt bröd med skinka och en äggvita. vatten till det (y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0