KEBABPIZZA?

nu står papsen här med athena listan och säger att han är sugen på pizza. kan ju säga som så att jag har en liten inre diskussion med mig själv just nu! OM jag väljer att beställa en kebabpizza, då är det det sista onyttiga jag äter på ett bra tag, inte det minsta lilla som innehåller socker får komma i närheten av min mun på minst 2 veckor! och jag SKA ut och gå varenda dag.

jag borde utan problem kunna unna mig en pizza. eftersom jag knappt ätit det sedan 2010 började. 3 ggr, vilket är en stor skillnad mot föregående år då jag säkert hann med 50 pizzor ;p det som tar emot är att nu när jag har varit skadad och sjuk har jag knappt rört på mig överhuvudtaget, och då "passat på" att unna mig, kanske lite för mycket ..... hm.

eller så låter jag pizzan vara och gör en sallad här hemma istället? vad ska det bli? ..... :p


edit; pizza blir det!

edit; JAG VAR DUKTIG OCH ÅNGRADE MIG. nu ska jag göra SALLAD.

Kommentarer
Postat av: emmaochvilda

sv; har lagt till dig nu :)

2010-04-25 @ 16:58:28
URL: http://emmaochvilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0