LAY BACK IN THE ARMS OF SOMEONE

tröööött! gick upp 08.15 idag, eftersom jag somnade strax efter midnatt. behöver programmera in lite rutiner igen. därför 8 timmars sömn. och trots att det är fredag blir det inga onyttigheter, nu får det vara nog! det blir en god middag och kanske grönsaker och dipp om jag känner mig sugen på någonting senare.

kom hem från göteborg igår kväll, efter drygt 3 dagar hos hobbe.
tog tåget 16.04 från trollhättan och var framme runt 17.00, då han mötte mig på centralen. kvällen bestod inte av mycket mer än bara mys. jag mådde ju inget vidare och dagen därpå var inte mycket bättre, så på tisdagen låg vi mest i sängen/på soffan. på kvällen åt vi stekt kött, criss cuts och sås och kollade på film. sedan var vi rastlösa, så det blev en fika mitt i natten med bullar, kaffe och glass innan vi gick och la oss :p

på torsdagen (igår) kände jag mig mycket piggare än föregående dagar. så kom upp i säng innan 10.00 till och med ;) vi åt frukost och gav oss ut på en långpromenad runt ramberget och sedan kämpade vi oss upp på det för att kolla på utsikten :) sedan kom vi tillbaka helt utmattade, så återstående tid av dagen slappade vi på soffan. kollade på 'twilight' och 'new moon' (som vi inte hann se klart), hobbe hade inte sett dom tidigare! haha. 18.00 hämtade pappa mig.

pappa var sugen på någon god mat som jag fick ansvaret för. flygande jacob var det första jag kom på, så det blev det, mycket gott :D kollade bara på 'lyxfällan' efter maten och när det var slut 22.00 så gick jag och la mig för att se klart 'new moon' (: ååååh, vad jag vill se 'ecplise' nu!! men snart så ... bara 78 dagar kvar nu ;>

Kommentarer
Postat av: FEBBS

Hallå, såg di kommentar på gaybloggen.com om comviq saken, skrev också där. Måste bara säga att du verkligen har rätt! Håller med, första gången jag blev otroligt irreterad, klarar inte av folk som tror sig vara bättre än andra :O



Men iaf, din kommentar var precis det ja försökte säga fast inte kunde skriva lika bra.. eh hheehe. hOPPAS DU FÅR EN UNDERBAR HELG COOLING!

2010-04-23 @ 15:57:41
URL: http://febbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0