LIFE'S TOO SHORT

sitter och dricker en kopp chai te :) snart ska jag börja göra mig i ordning och promenera in till stan. träffa kära lisa! idag tänkte vi äta kinabuffé, så det blir det första vi göra. sätter oss på thai sing bar och unnar oss (; sedan ska vi inhandla chai pulver från espresso house, så att vi kan spara lite pengar genom att göra våra egna chai latte's istället för att lägga 35 kronor på varenda kopp! :D

ikväll ska vi mysa med film och goda frukter (m.m.) hemma hos mig.
så det ska vi köpa också. lägger vi våra pengar på någonting annat än saker att stoppa i munnen? :p haha. förhoppningsvis är vi duktiga och går hem till mig också, och lisa sover över! :) kan det bli annat än en kanon dag? ;D äh, nu har jag 30 min på mig innan jag ska gå, så dags att klippa av bandet här nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0