MMMM!

nu ska jag alldeles strax vandra bort till affären och handla. behöver bara några få saker ..... lättmjölk, tomat och majs är vad jag har kommit fram till, och ägg såklart! annars vet jag någon som blir tokig på fredag morgon när han ska ha sin 'hotell-frukost' ;) *host* papsen! haha. jag funderar även på att inhandla fullkornsmjöl ;p

har suttit och tänkt igenom vad jag vill ha i min tacopaj ;) tror det kommer bli super gott! pajdeg, köttfärs och tacokrydda är ju självklart ... sedan ska jag ha; vitlök, majs, tomat, vispad grädde, chilisås, riven ost och massa jalapeño i. tacosås tar jag på efteråt (; sen så måste jag ju ha sallad till också! i den blir det; sallad, gurka, paprika, rödlök och eventuellt fetaost. fetaost får jag köpa också isf :) nu ska jag surpla i mig kaffet och klä på mig, så jag kan gå :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0