MY SACRIFICE

godmorgon :) idag har belönats med lyckan att vakna upp med en lätt huvudvärk ..... inte kul. men lite frukost ska nog ordna till det, annars finns det ju andra medel (y. jag har som en chock inte åstadkommit mer än att jag svept på mig mjukisar och placerat mig i köket med datorn framför mig.

jag ska börja äta mindre nu tänkte jag! brukar ju alltid bli en rejäl frukost efter mina morgonrundor, men eftersom jag har blivit berövad på dom, så får jag helt enkelt offra den vanan :/ skippar, frukt, fil, musli och smoothie nu och håller mig på 'bara' två ost/skink mackor med sallad och gurka/paprika. inget mera smör! ... ett kokt ägg (vita) och ett glas vatten till frukost, a-fil & musli till lunch och någon smoothie/chai te och frukt till mellanmål fram till middag.



hoppas att vädret styrs upp under dagen. så lusten för en promenad kan finnas. just nu ser det väldigt trist och grått ut! håller tummarna för att jag kan skrapa ihop pengar till nya skor snart ..... och att knät ska kännas "som vanligt", så jag kan börja springa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0