SLEEPWALKER

vackert och varmt väder idag! :D det var däremot inte min spegelbild när jag vaknade ..... eller mitt rum. spy i den obäddade sängen, kläderna på, skorna avsparkade på sovrumsgolvet, väskan upp och ner vänd i hallen (har ett minne av jakten efter dörrnyckeln), en mysig röd hink med grumligt innehåll intill sängen, håret såtr åt alla håll och kanter.

08.00 kämpade jag mig upp ur sängen med ett hemskt illamående. pratade med pappa och försökte reda ut gårkvällens mysterium, jag kunde inte förstå hur i helvete jag blev så full! drack ju inte speciellt mycket, tyckte jag. fram tills minnet om vinet kom tillbaka till mig. hur fan kunde jag vara så jävla dum att halsa vin, som jag hatar och definitivt inte behövde. suck ..... kvällen slutade när jag och dennis spydde ikapp inne i pianobaren. jag fyllde på glas, medans han tömde magen på golvet.

albin försökte ordna skjuts, men ett par samtal utan resultat.
det slutade med att hans pengar tog slut och han fick låna min telefon, därav vaknade jag och undrade vart fan jag gjort av den :| har varit lite skräckslagen ända fram tills jag fick bekräftat att det var han som hade den. skjuts fick han tag på iaf. albin kära mor körde hem mig och dennis till sylte. spypåsen kom väl till användning :$ vinglade in i lägenheten, vidare in på toaletten. minns inte så mycket mer än att dennis låg en stund i sängen innan han sa någonting om att han skulle åka. resten är svart :p


förutom det eläniga slutet var det en trevlig kväll :) förfestade lite hemma hos albin med honom, dennis och lisafisen. gjorde oss i ordning och drack ett par groggar/öl innan vi åkte och ställde oss i 40 minuters kön på lipz. drack ett par cider och träffade folk. dansade och sådär, precis som vanligt (: hur som helst en bra kväll, tråkigt att den skulle sluta som den gjorde bara. försökte faktiskt rädda den (vilket jag troligtvis gjorde med iaf några minuter), genom att dricka en jävla massa vatten.

nu har jag iaf vilat bort några grader av baksmällan. med hjälp av en riktigt god frukost, fosterställning badkaret, där jag låg och tyckte synd om mig själv tills karet var fyllt med vatten. klev upp och spydde galla när jag torkade mig, sedan har jag slumrat på soffan ett par timmar. vaknade helt svettig under duntäcket och solen strålade rakt in i vardagsrummet.


har varit lite piggare nu den senaste timmen. haha, mitt hår ser fan inte klokt ut, någon slags blandning mellan dreads och rastaflätor. blev troligtvis så eftersom jag blötte ner håret förut och fortfarande har massa hårspray i, så det torkade lite som det ville. får tvätta det sedan när jag orkar! :) resten av dagen ska jag bara lata mig, äta gott och tycka synd om mig själv (y. haha.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha shitt! Vilken dag du haft! Fyfasen, spy o sånt är inte kul... Du har i alla fall fått tömt magen på alkohol =) Sugen på utgång eller ;D ? Höhö! Puss på dig, hoppas det är mycket mycket bättre nu.

2010-04-02 @ 22:46:50
URL: http://kollektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0