SUNDAY

ja, då var ännu en tråkig, men helt okej helg förbi :) en lugn sådan ..... fredagen spenderades mestadels hemma efter promenad till och städning hos sonja, en tur till överby med lisa och en fika med ronja på strandgatan. jag och pappas åt tacos, väldigt gott! sedan umgicks vi med erica och edberg framför tvn. framåt natten kom hobbe som sov över här.



lördagen blev ännu slöare.
jag och hobbe gick upp när klockan närmade sig 10.00, vi åt frukost och så tog jag en dusch innan vi åkte hem till honom. slappade en stund framför tvn, drack kaffe både med och utan nev. en sväng ut till överby blev det vid 16.30, sedan tillbaka till hobbe en stund innan albin kom och hämtade mig. vi åkte och handlade för att äta tillsammans och åt sedan grillad fläskfilé, potatissallad, fetaost och rostat bröd (y. när kvällen smög sig på kom hobbe och nev och så drog vi ut. albin tvättade bilen och sedan var det race på saab. dennis och emil var även på plats + en hel del annat folk, både kända och okända.

albin raceade en del, det sista var mot autotec, då vi fick möte av polisen :p så vid 22.00 lämnade vi hans 850 och åkte med dennis och emil istället. racet var levande och dött om vartannat så tillslut gjorde vi inte annat än längtade hem. strax innan midnatt kröp jag ner i sängen med en chailatte och så kom hobbe. blev väldigt jobbigt en stund, men tillslut sov vi.



idag gick vi inte upp förrän 12.00 ..... åt frukost och njöt av solen på balkongen en stund innan han åkte hem för att packa. jag satt kvar på balkongen, ända tills solen försvann ovanför hustaket. hamburgare och criss cuts blev det till middag efter en tur till affären. mums! slöade på soffan  resten av dagen/kvällen.

nu blir det kladdkaka och grädd + en chailatte till 'ballar av stål' :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0