THERE'S A POSSIBILITY


sitter och äter en riktigt god kycklingsallad!
starkt kryddad kyckling, morot, majs, paprika, gurka och fetaost. snabbt, lätt och nyttigt. magen behövde lite mat nu. frukosten åt jag ju vid 10.30 ... tog ett äpple vid 13.30 för att hålla mig lite bättre, men det gjorde inte någon större nytta! :p

dagen än så länge har varit bra (y. tog en fika på strandgatan med ronja. jag drack te, för omväxlings och nyttighetens skull (a) sedan åkte vi hem till henne i frändefors för att hon skulle hämta kläder osv till ikväll. blev ett stopp på donken när vi kom tillbaka till trollhättan också, eftersom ronja var hungrig.

nu funderar jag på om jag ska dra in till stan igen eller inte .... ;o lisa och denny skulle tydligen till strandgatan. hm ... men jag vet inte om jag orkar :| så jag överväger faktiskt att bara stanna hemma och ta det lugnt tills ikväll. behöver ändå fixa naglarna och lite sådär. men känner jag mig själv rätt, så kommer jag bli rastlös innan ronja kommer hit runt 22.00 (förhoppningsvis) :> får se hur jag göööör!

Kommentarer
Postat av: Sofie

muuums!

2010-04-17 @ 20:20:58
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: Ellie<3

mumms!

2010-04-18 @ 11:30:41
URL: http://fluffiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0