WON'T FORGET THESE DAYS

helt galet slö idag! ;o 08.00 ringde klockan, men kom inte upp ur sängen förrän 08.46. nu har jag suttit här vid köksbordet i en halvtimma. bara gäspat och kliat mig i ögonen! herregud.

gårdagen blev ungefär som planerad :) vi käkade buffé på 'thai sing bar', köpte vårat chaipulver på espresso house och gick till sylte, handlade mjölk, glass, sorbet, ananas, vindruvor, vatten- och honungsmelon, päron och juice innan vi vandrade dom sista minuterna hem till mig. det första vi gjorde var att värma varsin kopp chai latte :D mmmm, så gott! sedan slappade vi på soffan en stund och jag tog en dusch innan vi fixade maten, kycklingsallad blev det (: när vi var mätta, så skärde jag upp alla frukter, tvättade lite kläder, dammsugade och så innan hobbe och denny kom hit.

så blev det mys och tv/film! 'dating in the dark' och 'coctail' hann vi med innan klockan blev 23.00 och pojkarna åkte hem. då kände både jag och lisa att det var dags att sova ... så för ovanlighetens skull blev det inga tokiga idéer som 'vara vakna hela natten', 'kolsyra det ena och det andra', 'åka till sportlife kl 07.00' eller 'kleta på ansiktsmask, tupera håret och posera fult med solglasögon'. hahahahaha :D

NU BLIR'E 'ANDRA AVENYN' <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0