FALL FOR ANYTHING

med lite frukost i magen sitter jag och surplar i mig mitt chaite. ska snart göra mig redo och ge mig av till sportlife för lite träning. tror jag kör ett benpass idag. FAAAN! nu hällde jag halva koppen över mig ..... suck! jaja ... iaf. sedan ska jag nog sola också (ska se om det finns någon bra tid att boka) innan jag åker hem för lite mellanmål och eventuellt drar ut till överby.

helgen var slöare än någonsin. fredag - ensam hemma (sorgligt dåligt humör), lördag - hemma, med pappa och pia. vi åt min hemmagjorda pizza och kollade lite film. trevligt :) gårdagen spenderades enbart i sängen med till störst del 'andra avenyn'. haha. men framåt kvällen blev det både scones- och kanelbullbak innan jag kröp till kojs igen. vaknade som vanligt 09.00 idag. min kropp har automatiskt ställt in det som rutin ;o

nu ska jag kolla buss, (boka soltid) och packa träningsväskan :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0