ANOTHER DAY GOES BY

strax efter att jag vaknade imorse ringde vicky (: hon var sugen på en fika, halv 1 kom hon och hämtade mig, så åkte vi till strandgatan. där blev vi kvar hela 3 timmar! vid 4 var jag hemma igen. då började jag träna lite, men blev fruktansvärt illamående så fick fixa lite käk .. wok, som vanligt. sen väntade jag ca 60 minuter innan jag körde igång igen.

 

vid 7 ringde ronja och sa att hon skulle hämta mig, så då fick jag rappa på och dra ut :p åkte till grab it där possy och albin var, blev kvar där några timmar. sen kom robin, peppe, simon och schatz också :) trevlig, men rastlös och illamående var jag. jag och ronja smet iväg och köpte glass innan vi åkte tillbaka till kiosken igen.


 

vid 10 åkte körde ronja och albin hem mig ... har vart sjukt sugen på pizza, chips, godis, socker och annat onyttigt hela kvällen. men jag stod emot suget och gjorde äcklig spenatsoppa med ägg + 2 knäckebröd med massa ost och gurka när jag kom hem.

 

 

nu ska jag snart gå och lägga mig! den här dagen har inte vart alltför bra ... men men. imorgon är det en ny och då blir det träning med albin på förmiddagen, och sen ännu ett pass lite senare med ronja (: puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0