BACK IN THE DAYS

ångesten igår var inte lätt att hålla borta! grubblade mig igenom hela dagen. lyckades inte ens klä på mig förrän 19.00 tiden, bara en sån simpel sak var svårt. bestämde mig till slut för att följa med vännerna på lipz. så jag gjorde mig i ordning och sprang ut till bussen 20.07 :) gick av på hjortmossen där det var förfest hos sacka. 21.00 ställde vi oss i kön till lipz och kom in ganska snabbt. kallt och otroligt glest på folk var det i stort sett ända fram till midnatt. funderade på att dra hem och ta det lugnt ist, men dennis övertalade mig att stanna. en hel del shotar, ett par cider och kamikaze värmde så småningom och så vände det totalt. det blev en super rolig kväll med massa folk, dans och framför allt underbara vänner :)



4 bananskum shotar till mig och ronja ;)

vid 2 kom hobbe och hämtade mig och albin som vi släppte av på halvorstorp. sen satt vi och pratade utanför mig en stund innan jag gick in. stenpackad var jag. ett under att kvällen inte slutade med huvudet i toaletten (; tss. jag tog raka vägen in i duschen när jag låst dörren efter mig och sen satte jag igång med att laga mat. kyckling i dragonsås OCH PASTA. mitt i allt plingade det på dörren, och jag blev lite halvskraj faktiskt. kollade ut genom kikhållet innan jag öppnade. där stod dennis, emil och tommy stelfrusna 04.15 på natten/morgonen :p vi åt och kollade lite O.C. innan jag, dennis och tommy gick och la oss. emil kunde inte slita sig, så han låg kvar på soffan deckade så småningom.

gick upp vid 11 idag.
kollade på O.C., lagade mat åt grabbarna - hamburgare och pommes. själv åt jag ägg och grönsaker :p städade och startade en tvättmaskin också innan jag och dennis tog bussen till albin 17.22, där hämtade vi hans bil så vi kunde åka och handla grejer till tacos, cola och lite annat + godis på hemmakväll för 123 kronor. sprang upp hos sonja på hemvägen också. lämnade ett par strumpor med halkskydd, hjälpte henne bära en stor blomma och blev utfrågad om killen i gbg. haha. mamma? ;)

tror vi kom tillbaka till sylte vid halv 8. emil och tommy slappade fortfarande på soffan. jag fixade maten och så käkade vi till 'beck - i stormens öga'. som jag var för rastlös för att kolla på. plockade undan tallrikar och rester, tog en dusch, hängde upp tvätt och så ist :)

nu har pojkarna åkt tillbaka hem till frändefors.
jag sitter här på golvet framför datorn/tvn och lyssnar på musik. börjar bli lite halvseg nu (a) det har iaf vart en riktigt härlig dag, det var länge sen vi umgicks ... hörs knappt av längre, vilket är väldigt tråkigt :/ men men. nu ska jag fixa lite kaffe tror jag. lägger upp lite roliga bilder sen, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0