COULD'VE BEEN WITH YOU


vaknade 11.00, alltså inte många minuter sen.
underbart att kliva upp ur sängen med bra humör, ta sig en kopp kaffe, starta äggkokaren och krypa ner under täcket igen. tråkigt att sängen är så tom bara (bortsett från syster som fortfarande snoozar på andra halvan av den :p), annars hade det varit 'den perfekta morgonen'.

något av det första jag fick höra idag (och som säkert ingen har missat), var att taket på arenan i vbg rasat in. kan inte säga att jag är chockad, ingenting förvånar i dessa dagar, men hur kan dom inte ha förebyggt det bättre? nåväl, inte för att vara sån, men det är inte mina bekymmer och jag bryr mig inte ett skit. haha.


dags at hämta frukosten ... och äta den såklart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0