FET MAT!

precis :D mycket fett, men knappt en enda kolhydrat ;) kan inte bli bättre ... och inte så mycket godare heller. idag var en bra dag i köket ;) gjorde en riktigt god kycklinggryta med vitlök, chili och wok grönsaker. NEJ, jag saknar varken pasta, ris, potatis eller bröd (y.


fräs 1 stor, delad kycklingfilé med svartpeppar och chili explosion ;)


i med mycket vitlök :D


... lite tomatpure


en ordentlig skvätt thai sweet chili sauce, såklart!


2 dl matlagningsgrädde


rör i lite chilisås och ½-1 tsk red curry paste, starkt ska det vara ;p


i med wokgrönsaker, rör om och låt allt koka ihop :)


toppa med dragon. jag har blivit förälskad i den kryddan (;


serverade med lite kalla grönsaker också, gurka och paprika :)

den här dieten kommer jag hålla länge :D hur svårt kan det vara att hålla sig undan från kolhydrater egentligen?! hmpf. okej .. igår var det lite jobbigt, speciellt när jag ville ha någonting i magen på kvällen när jag kom hem. lunch och middag är enkelt .. frukost och kvällsmat är lite svårare. här är dagens frukost;


en skål med a-fil, ett glas b-active (vitaminer), 3 knäckebröd - med mycket smör och ost! lite gurka, en kopp kaffe och 1 hårdkokt ägg (bara vitan). ganska tråkigt, men det går ju ner .. och förhoppingsvis ger det resultat :) vad finns det att klaga på?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0