HAHAHAHAHA!!

sitter och kollar igenom gamla flmer/bilder i brist på annat :D undrar vad alkomätaren stod på vid det här tillfället;

 

HAHAHA. seriöst. lyssna på hannah, och lyssna på MIG. vid 00.28, vad fan, hur pratar jag?!! xD och vadå "då gör vi såhära, ni går hem ...". haha. har inget minne av vad jag hade tänkt att göra faktiskt :p hm.

mer filmer från kvällen; här

sjuk kväll var det. bara drog runt i stan och söp, snodde cyklar, pissa på bakgårdar, ramla omkull, köpte 3.5or till hannah som inte ville nyktra till, johan cyklade mot rött och blev tagen av polisen, träffade på annat härligt, fullt folk, fixade till huvudledskylten som satt snett mellan torget och shell, träffade på rottweilern 'hejdå' som undehöll med sång och dans. önskar allt kunde göras om :') saknar er!

 

 

fan vad jag saknar ..... otroligt hur mycket kul man har haft!

♥    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0