IGÅNG IGEN :]

vaknade för ca 40 minuter sen .. väntar på att mina ägg ska koka klart så jag kan trycka i mig dom tillsammans med lite fet majonäs, ett glas a-fil och en kopp kaffe. har mumsat på några ostskivor och tagit min vitamin tablett under tiden. sen skjutsar pappa bort mig till sportlife för träning, solnin och vattenmassage (blev ingen massage igår).

kunde inte hålla mig ifrån godisskålen igår ;/ .. så ett par - 2, 3, 20 godisar blev det. lyckligtvis är dom förbrända enligt uträkningarna av matintag och träning igår (y. men det blir mat/fika hos albin idag också, då det är släktkalas, så jag får köra ett pass innan det för att slippa sällskapet av en oinbjuden följeslagare vid namn ångest senare. nu ringer äggkokaren! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0