I'M TOO YOUNG TO WORRY

dusch och matlagning avklarat! har dock inte hunnit med att lägga en endaste minut på designen. det får vänta helt enkelt :):) har tagit en huvudvärkstablett precis, kände att det började dunka ganska ordentligt där inne :/ men, det går förhoppningsvis över snart (y.


magen är mätt och go efter mumsig tacopaj och sallad.
albin ringde innan maten och gav förslag på kvällsaktivitet. så nu har jag smsat och väntar på att han ska ringa upp mig igen :) under tiden lyssnar jag på musik (can't live without it!) och funderar lite ..... bra humör är jag på iaf, stort + på det! :D äsch. nu ringer jag honom ist, för rastlös för att vänta. vill ju inte offra det braiga humöret heller ;}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0