LOST WITHOUT YOU

18.00 igår hämtade ronja och albin mig hos hobbe. en timma senare var jag hemma, hängde av mig jackan och staplade rakt in i badrummet där jag tappade upp karet med varmt vatten och melondoftande badsalt. tände självklart ett gäng doftljus också ;p sen sjönk jag ner där en stund innan jag 30 minuter senare var tvungen att kliva upp, plocka undan och fixa lite käk innan vännerna kom.


lisa dök upp strax efter 20.00 :) någon gång efter 21.00 kom dennis, stampe och tommy. pojkarna (bortsett från dennis som körde) drack öl, lisa tog sig en grogg och senare när ronja och albin kom smuttade jag och ronja på svartvinbärsvin, som faktiskt var förvånande gott. jag har bestämt mig för att inte dricka förrän mars, men 2 glas vin räknas väl ändå inte ;)


lisa

blev en trevlig kväll med underbara vänner. när albin, ronja och lisa åkte till shell en sväng runt 00.00 hade jag, tommy, stampe och dennis lite serious talk, faktiskt ett ganska djupt samtal om känslor, tankar och upplevelser. mysigt! hihi. blev väldigt mycket prat under kvällen överhuvudtaget, vilket är en aning ovanligt med tanke på det livliga sällskapet (; haha. ronja och albin åkte hem (har inte riktigt någon koll på det, men gissar på) någon gång runt 01.30 tiden.


stampe

tommy

ronja

 

vid halv 3 gick jag och la mig. låg vaken säkert ett par timmar innan jag släppte alla funderingar, kopplade bort ljuden runt omkring och kunde slappna av. vaknade strax efter 09.00 imorse. gick upp och städade undan efter mina grisar, innan jag gjorde mig lite frukost och kaffe :) nu har jag suttit här snart en timma. vännerna sover fortfarande. jag försöker med hjälp av ännu mera kaffe piggna till lite. ska till sonja och städa/handla, ja ni vet ... framåt 12.00.

 

sen är träning planerad, men som vanligt känns det inte speciellt lockande :( får hoppas att lusten dyker upp under dagen. nu ska jag kocentrera mig på kaffet som snart är odrickbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0