MY EVERYTHING

kom inte riktigt fram till sportlife i förmiddags. bussen var 10 minuter försenad, så när jag kom till torget hade 22an (som gjag tar till sportlife) redan gått. vicky frågade passande nog om jag skulle med till tygladan, så det bestämde jag mig för att göra :) tog ett bra tag innan vi var klar och hade betalat för våra tyger :p haha. fick ringa och flytta fram min soltid 1½ timma. och eftersom vi fick lite tid över åkte vi till överby, där köpte jag en svart kajal-penna och så satte vi oss på espresso house. fuskade och beställde en chai latte (a) vicky drack varm choklad och åt en grillad smörgås ... sen släppte hon av mig på sportlife.

solade 40 minuter när jag kom dit. sedan blev det ett 40 minuter långt, hårt pass på crosstrainer (550 kalorier!!!) innan albin och harvey kom, då körde jag lite styrke och sedan gick jag och la mig i bastun. där låg jag och svettades i 15-20 minuter, duschade ganska länge efter det och klädde på mig. sedan åkte jag med hem till albin. kollade tv med honom och ronja en liten stund innan jag tog bussen hem 16.32 (y. pratade med hobbe hela vägen hem och 1½ timma till när jag var hemma och käkade hot hot thai wok :D

när vi la på var jag nära att somna, men höll mig från det. bestämde med albin att vi skulle ses och kollade på roomservice ist :) nu har jag gjort mig i ordning och väntar på att albin ska messa att jag kan gå ut. har ingeeeen aning om vad som väntar ikväll, men det blir definitivt lugnt! ringer troligtvis hobbe sen igen. hihi :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0