SOMETHING I CAN'T DENY

sitter för tillfället och väntar på att albin ska smsa/ringa :) han ska komma och lämna mobilt bredband, som jag ska låna + att han ska låna en mobil, hans är på lagning och den han har nu är totalt hopplös. haha. sen ska jag packa och bestämma mig för om jag ska sova någonting inatt eller inte. 04.15 imorgon bitti ska jag i vilket fall vara vaken för att ta en dusch (orkar inte göra det ikväll), klä på mig, dricka kaffe, äta frukost och allt det där ;p 05.00 ska vi åka hemifrån, jag och pappa. hämtar jonas i strömslund och så släpper dom mig hos hobbe i göteborg på vägen till laholm. precis som förra gången :)

börjar redan bli väldigt trött faktiskt .....
så jag tvekar starkt på om jag ens behöver överväga att försöka hålla mig vaken hela natten :p mm hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0