WHISPERS IN THE DARK

tanken av att jag kommer sova ensam inatt, slog mig precis. har inte gjort det på en hel vecka nu. måndag-onsdag sov jag hos hobbe :) på onsdag sov lisa, dennis, tommy och stampe över :p samma sak torsdag-fredag. natten till lördagen gjorde även hobbe oss sällskap, 6 pers på mitt rum! haha. inatt var det inte lika trångt, då det bara var jag och hobbe.

skönt att äntligen vara lite ensam, men ändå (uppenbarligt) ensamt. trivs verkligen som bäst när jag är omgiven av mina älskade vänner. därför har denna veckan varit en av dom bästa, på länge. har inte haft speciellt mycket tid till bloggen, men vad gör det ;} här är lite bilder och videos från dom senaste dagarna iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0