YOU JUST GOTTA LOVE IT!

den här dagen har varit perfekt, fulländad, underbar ... whatever. hur bra som helst i vilket fall! :) klev upp ur sängen 10.00 och fixade lite frukost. tog bussen 11.07, ronja stannade kvar hemma hos mig. när jag kom till sonja drack vi lite kaffe och sedan fick jag en lapp med lite varor jag skulle handla, så jag tog med mig den och en massa skräp som jag slängde i samma veva. handlade och gick tillbaka för att tvätta, damma, hänga upp tvätt, dammsuga. när det var gjort åt vi .. fiskgratäng, har haft ångest hela dagen pga att jag åt potatis :/ men men .. sen skurade jag golven och drack en kopp kaffe till innan ronja kom och hämtade mig (y.

sjuuuukt mycket snö. vill inte ha mera nu!


en massa saker stod på 'att göra-listan'. vi började med att åka in till stan, där ronja åt en grillad macka på mejeriet, världsklass på dom! jag tänkte ta en latte, men nöjde mig med ett glas vatten istället (; sen skyndade vi in på apoteket, för att jag skulle köpa lite vitaminer, så nu är det gjort! :D när vi ändå var i stan passade vi på att springa in på fidos för att kika på ronjas blivande marsvin.

söt liten sak (till höger)

därefter rullade vi vidare till sporlife för att sola :D 30 minuter för min del. när det var gjort åkte vi till ÖoB där jag tänkte att jag skulle köpa mig en ny body lotion.

ronjas pinsamt snygga parkering :s


självklart blev det lite mer än så (a) bara för att jag äääälskar att spendera mina pengar på sån skit! det bara är så. 150 kr fattigare men lika glad för det. fick ju med mig ldb shape - body scrub och lotion, shockwaves hårspray, 5x2 ansiktsmasker och badsalt med melondoft :DD

 

upp till frändefors blev det efter det! medans ronja skulle skjutsa sin mamma, passade jag på att umgås lite med lillebror, dvs spela xbox .. vi spelade 'fuel of war' och jag var grym! ;) seriöst. höhö. ronja hämtade mig med sin mammas bil igen fick vi åka till henne för att hämta allt på bilden ovan som hon glömde i sin bil! ;o och sen så åkte mot vänersborg och sjöng backstreet boys låtar för glatta livet ;D och så var det dags att träna (sportlife, i vbg den här gången). körde både kondition och gym, riktigt härligt :):) när det var gjort, så tog 'att göra-listan' slut, så ronja körde hem mig och så städade jag lite, tog jag ett bad med det nya badsaltet och en ansiktsmask, och åt keso och tonfisk som jag kryddade med chili. det var godare än jag trodde, lyckligtvis! ;p

nu blir det nog soffan + film :) kanske ska unna mig en frukt också? :$ hm ... vi får se! tack älskade ronja för en bra dag :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0