YOUR NAME HERE

dricker kaffe och lyssnar på musik, befinner mig fortf hos hobbe :) funderar på att ringa syster. pratade precis lite med mom, missade ett samtal från sonja när jag dammsugade innan det också ... så väntar på att hon ska ringa upp igen. blir förmodligen lite påfyllning i plånboken nu i veckan då, härligt och väl behövligt!!

gårdagen var lugn. satt vid datorn tills hobbe kom hem .. sen blev det bara massa mys, film (dirty dancing), mat - hamburgare och potatisklyftor och i säng innan 12. trots det sov jag länge idag. haha. hobbe gick upp och åkte till skolan runt 8, sen kom han hem en sväng vid 11 eller något och kröp ner i sängen en stund innan han åkte tillbaka till skolan igen.

vet inte vad jag ska fördriva tiden med nuuuu ;p har checkat allt jag kommit på. duschat, smetat på en ansiktsmask, diskat, tvättat av ansiktsmasken, bryggt kaffe, dammat och torkat, bäddat sängen, druckit kaffe, dammsugit, pratat i telefon och nu har jag slagit mig ner här med ännu ett glas kaffe. hm (: rastlöshet ogillas starkt ;@ men fint väder är det iaf, får väl glädja mig över det (y. kanske ska sätta mig i fönstret och mysa i solens värme :D haha. hobbe är väl hemma om ungefär en timme igen, förhoppningsvis :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0