BIO MED LILLEBROR :)

SOM JAG SA, så var det bio med älskade lillebror som gällde igår! emil var snäll och skjutsade mig från albin till vänersborg, där mamma och björn släppte av victor. fick pengar av mammsi till biljetter, popcorn och dricka :) eftersom vi fick vänta en stund mellan vi hämtade ut biljetterna och filmen började 30 minuter senare, så tog vi lite bilder (; filmen i sig var bra, men tråkigt att svensk dubbning är så värdelös! hahaha. hade dock högre förväntningar om alvin och gänget 2 ... men trots allt, det var ju för victors skull och han tyckte den rocka fett!!






efter bion hämtade mamma och björn victor igen. jag tog en liten promenad i väntan på ronja. när hon anlände och jag var halt ihjälfrusen åkte vi hem till henne i frändefors, där hon bytte om osv (: sen satte vi kurs mot mig @ sylte där vi åt lite, tog en fika med kaffe och chokladmousse, skrattade åt helt sjuka saker och gjorde oss klara att åka! vidare till albin där vi blev kvar framför datorn en stund innan vi drog ut för att köra toni och hans kompis till stan.

sen mötte vi upp , så jag lämnade ronja och albin och bytte bil :p blev några varv på isen @ gravlången och det vanliga :) slocknade fort fort när jag kom hem framåt halv 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0