FRÅN MITT FÖNSTER

väldigt fint ute idag :) ser solstrålarna glittra i snön och träden är lika vita som marken och taken. dock börjar solen redan gå ner bakom skogsdungen ... men snö är fint, väldigt fint faktiskt. speciellt när det är mycket utav det. men jag gillar ändå sommaren bättre, för det där med kyla, usch ... det är inget för mig! varmt ska det vara :)


idag vaknade jag inte till ordentligt förrän strax efter 13.00.
sen dess har jag legat och dragit mig under täcket och kollat klart på filmen jag började se igår/inatt. eternal sunshine of the spotless mind heter den. den är lite rörig, men djup och romantisk så helt klart en film i min smak. tror dock att det är en engångs film, den är ganska seg, så jag kommer nog inte se den igen, än på ett tag.

så ... anledningen till att jag inte hann se klart den igår var att albin ringde och frågade om jag skulle med honom, dennis och emil ut och busa i snön, så det gjorde jag! (: hann därför inte äta någonting innan jag åkte iaf! :p köpte en kycklingsallad på fontana ett par timmar senare. det var sjukt mycket snö igår :D så roligt hade vi. emil åkte bob bakom bilen, duschade ansiktet i snön och sånt där som emil alltid brukar göra :p haha.


känner mig inte ett dugg hungrig nu. men jag tror jag ska försöka äta lite bättre idag. började blö näsblod igår, vilket förmodligen beror på järnbrist. så nu blir det frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0