FRUKOST FLITIG!


helt otroligt! nu har jag ätit en ordentlig frukost i flera dagar :) idag blir det müsli, fil och skivad banan + en skiva mörkt bröd med gurka och självklart kaffe (; idag kom jag även upp innan 10, 09.17 vaknade jga närmare bestämt .. för en gångs skull kändes det värt att släppa taget om kudden och slänga av sig täcket. laddade kaffebryggaren och gjorde i ordning lite frukost (: idag känner jag för att vara ordentlig.

  • kolla efter lite jobb (y.
  • skriva brev till familjen i usa (måste få gjort!).
  • ringa/besöka arbetsförmedlingen.
  • städa ...
  • ta en promenad?
  • sola :)
  • duscha.
  • kanske jobba med CV :p
  • maila min f.d. kontaktperson på soc?
benet känns ännu ett snäpp bättre idag! :) kan gå utan smärta. bara spänner och ömmar lite smått. härligt. då blir det definitivt sportlife nästa vecka, åååååh!! :D<3

nu ska jag hämta ännu en kopp kaffe och koncentrera mig på frukosten, och sen försöka få gjort det mesta av sakerna på listan [v]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0