GOD KVÄLL

sitter vid pappas dator nu faktiskt. min rum är liknar mer ett stort kaos just nu. har möblerat och satt igång en storstädning som jag bara kommit halvvägs med. tänkte sätta mig här och lyssna på lite deppig musik en stund! tror jag ska dra igenom gårkvällen lite också .. vet inte hur jag ska betygsätta den eftersom själva kvällen var extremt lyckad, men natten förstörde chanserna för en fulländad dag.

blev väckt av albin vid halv 5. råkade somna till på soffan en stund (; gjrode mig i ordning snabbt och så åkte vi och fikade efter att ett par ärenden med pappa per. vaniljlatte på strandgatan såklart! :):) sen åkte vi och handlade turkiskpeppar shot blandnings grej innan vi började dricka och roob hämtade oss. plockade även upp johan innan vi parkerade på hjortmossen och förfestade hos sacka.

FILM

jag och harvey åkte för att hjälpa per, men fick hämta förstärkning vid namn sacka! haha. jävla plastmatta som skulle bort, och den satt inte dåligt! jag, harvey och per drog som idioter men kom inte långt .. sacka fick fart på arbetet iaf :p så det var snabbt gjort och då åkte vi tillbaka till sacka. drack lite till innan vi drog till lipz vid 23.00 tiden. mycket folk, skön musik, god dricka - speciellt skumbanan shotarna! ;D


daniel, jag & ronja <3

jag och ronja blev kvar i baren med kenta och jimmy till halv 3. sen fick vi går ut till skjutsen hem som väntade. käkade toasts när vi kom hem och ronja tjatade sönder mig om att åka på "efterfest". gick ut för att bli hämtade, jag vägrade sätta mig i bilen .. 3 öl för flera timmar sen spelar ingen roll. det blev taxi till hjortmossen där vi inte blev kvar längre än ca 30 min. sen gick vi därifrån. jag flippade, bröt ihop totalt och var inget annat är ruskigt förbannad!! :@ haha. sen tog vi taxi från statoil. jag gick av hemma på sylte och ronja åkte till albin.

somnade inte förrän 7 imorse. när jag gick upp 10.30 för att duscha blev jag påmind av att jag knappt sovit när pappa blev förvånad över hur tidigt jag vaknade med tanke på hur sent jag kom hem. hoppade in i duschen, käkade frukost och åkte och handlade med pappa! när vi kom tillbaka kollade vi på 'oz'. sen lagade vi lite mat och käkade innan jag tog bussen in till stan 15.07 för att fika med erica. kikade lite inne på oden :) sen gick vi till strandgatan och blev kvar där en stund. erica bjöd på vaniljlatte och blåbärsmuffin. där efter tog jag bussen hem och började greja på rummet.

nu får det snart bli lite matlagning! pappa åkte för en stund sen, skulle ut på butlers eller något så jag blir nog ensam resten av kvällen :pp

blir nog inte så sen, men så brukar jag iofs säga /pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0