MÅSTE DET VARA SÅ KALLT?!!

jag bara fryser, och fryser, och fryser! :(( mitt rum är kallt, utanför dörren är det kallt, snö är kallt, vinden är kall, mina händer är kalla. tur att täcket är varmt iaf! dess värre får man ju ingen direkt lust att lämna det. vilket innebär för mig att jag trots att jag vart vaken i 1½ timma nu inte har kommit speciellt långt utanför sängen ;)

en dag på isen med fest med lisababy framåt kvällen står på shemat! (y) dock eftersom jag fryser är jag tveksam på det där första ;o får se till att klä mig riktigt varmt (som om jag inte brukar det, med minst 2 lager av allt!). äsch, nu lockar en kopp kaffe, lite kläder och en god frukost. ha en bra dag hörri :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0