EN OVANLIGT BRA MÅNDAG :)

idag har jag hunnit med en hel del faktiskt ;) tränade 1½ timma här hemma imorse .. sen gjorde jag mig i ordning och tog bussen in till stan, där jag köpte busskort och pendlade vidare ut till överby. träffade erica och så köpte jag foundation, hon köpte ett par leggings på gina :p sen kom ronja och albin, så då var vi med dom! blev inte något långvarigt shoppande. köpte bröd som sjuka pappa bad om på maxi innan vi åkte hemåt, fick skjuts av albin och ronja till shell, där vi tog bussen ifrån. men vi var duktiga och gick av bussen på sylte center, handlade lite och gick hem därifrån. men satan vad kallt det var!! ;(

kokade lite soppa i lagom tid till pappa kom hem vid 17.00. sen tog jag och erica bussen till sportlife. solade 25 minuter, sedan kom tobbe och hämtade oss. tog en fika på strand tillsammans med albin och michael. sen fortsatte kvällen som vanligt - åkte runt lite, pratade och chillade en stund hos sacka innnan albin skjutsade hem mig.


imorgon blir det upp och hoppa i tid! klockan 08.52 ska jag ta bussen tillsammans med erica, som ska till skolan, för att kika in på högskolan och träffa kerstin snabbt. behöver en påskrivt av henne för att få mina pengar från försäkringskassan. sen har jag ytterligare två papper som jag ska springa in på af med (y. sen funderar jag på att dra och träna, men får se hur jag känner för det imorgon, ska ju eventuellt på ett aerobic pass sen framå kvällen (18.10).

nu suger det i magen så jag måste fylla på den med någonting.
vet dock inte vad!! men det löser sig :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0