ODD FELLOW (;


igår var vi på odd och firade albin ..
fast blev rätt så mycket smörja av hela kvällen faktiskt. även om allt slutade lyckligt :) orkar inte ge speciellt detaljerad information. förfestade hos albin, spelade tangera och jag har aldrig, drack jäger & redbull, cider, 3 veckor gammal grogg och skit :D haha. åkte till odd vid halv 11 eller någonting, umgcks med folk och hade roligt av att träffa alla jag inte sett på länge! sen grät jag en del, ett par gånger (överkänslig a la alkohol) , blev påmind om att jag har underbara vänner som jag älskar så otroligt mycket!! dansade loss med ronja och emelie .. hade faktiskt riktigt kul om jag ska sammanfatta det bra och det dåliga. bara att försöka bortse från dumma saker som egentligen bara blev fel.

dock jävligt trött på en viss "människa" om gått långt över gränsen! finns nog många som kan intyga den saken ;o dessutom blev jag förbannad på någon jävla idiot som började käfta och hota mig utan anledning. riktigt mogen snubbe ;D haha.


trött albin :p


söt ronja <3

halv 3 hämtade x mig, albin och ronja utanför. så åkte vi och lämnade turturduvorna på tulpanvägen, jag hämtade min väska inne hos albin och hoppade in i bilen igen. så släppte x mig hemma :):) pratade med hobbe och somnade tillsammans ("som vanligt", det börjar nästan kännas lite som en helg-vana nu). vaknade tidigt imorse och hade lite svårt att somna om .. gick upp och drack lite vatten innan jag la mig igen.

OJ, vilket kort inlägg det blev ;)
haha. jag är bra på att göra långa historier korta och sen ännu längre (a) ungefär så det blir. skriver kort, sen fyller jag i detaljer iaf. men det är bara för att jag vill minnas kvällen när jag läser det här om ett par år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0