SOVIT GOTT? :)

gårdagen blev mycket mer av än vad jag hade tänkt mig. blev hämtad av tobbe ca 19.30, så åkte vi till affären där jag sprang in snabbt. när jag kom tillbaka med dricka, juice och cigg satte vi fart mot vänersborg för att hämta erica (lillasyster), och så fort det var gjort åkte vi hem till albin där ett gäng satt och drack öl. jag och erica gjorde oss varsinn grogg med hennes 80% sprit, jag blandade med fanta pineapple och hon med apelsinjuice (usch!). kvällen bestod till störst del av galles sjuka skämt, musik, serious talk med haglund, toalettbesök och en snabb träff med robin :) framåt natten när spriten tagit slut och dom flesta hade begett sig hemåt halvsov jag på soffan under tiden vi väntade på att åka hem, sen ringde pappa + 2 och ville ha skjuts hem tillsammans med oss. så vi lämnade ozzy hemma hos tobbe, sen satte jag mig i knät på frida i framsätet medans erica fick knö med gubbarna där bak ;) hehe.


01.30 var vi hemma och då ringde jag hobbe.
sen pratade vi någon timma. fick sätta igång lite matlagning, som erica tog över. det blev köttbullar och makaroner. själv gjorde jag mig en skål av det vanliga, müsli, a-fil och frukt (: 1 timma in i telefonsamtalet kröp jag ner under täcket med headsetet, och somnade efter en liten stund! såg precis att samtalstiden på senaste samtalet var 3 timmar, 8 minuter och 25 sekunder. efter den tiden tror jag min mobil dog, för den fick jag sätta på laddning när jag vaknade till tidigt imorse. kanske vaknade när det lades på (? haha)

idag har jag hur som helst vakna på helt rätt sida :D känner mig ganska alert faktiskt, på bra humör och än så länge inte ett dugg bakis! dock känner jag inte att världen utanför fönstret lockar speciellt mycket för en promenad, med andra ord - tråkigt väder. men det kunde vart värre, och det kanske blir bättre med klockans slag. promenad ska det bli iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0