THINKING ABOUT YOU

har legat i sängen med datorn i knät sen jag vaknade för 1½ timma sen (: spelar ganska hög musik och dricker massa vatten för att försöka dämpa hungern. albin och ronja sover fortf ...

på tal om musik, här kan man få spotify premium och annat genom att bara värva ett par vänner och deltaga i ett av gratiserbjudandena. dennis har tjatat på mig flera dagar, så nu är jag medlem! får väl se om det funkar :p


jag har forfarande fruktanvsärt ont i halsen. vilket var jobbigt inatt. gick upp redan vid 7 imorse och tog en halstablett, drack lite vatten och kämpade för att somna om. det gick som tur var, annars hade jag aldrig orkat med kvällen ;o ska nog börja dagen med en alvedon (y.

idag är det lipz, ROCK tema i cowboy baren.
jag och ronja har planerat att gå sen förra veckan, men med tanke på hur jag mår nu, är jag väldigt tveksam på om jag kommer orka. god mat blir det framåt kvällen, tänkte vi. albin ville att jag skulle göra citronsorbét iaf! gott gott. känns som det här blev ett väldigt rörigt inlägg om allt möjligt :D haha. nu ska jag väcka mina gosingar och fixa lite frukost :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0