TODAY

 

fick ett litet ryck och rotade lite i pappas garderob. hittade den här snygga cardiganen som jag matchade med ett vitt linne och svarta leggings :) snyggt, mysigt och enkelt. perfekt för en dag som den här! ;) när jag klätt mig och ändå var igång rotade jag fram sminkväskan och la på foundation som vanligt, sedan en lite mörkare ton precis under kindbenen och så ett tunt lager puder på det. målade ögonbrynen lätt med min bruna penna och skuggade även övre fransraden med samma! 2 försiktiga lager mascara fick avsluta make-up'en. knuten på huvudet sitter kvar sen inatt, moahaha :D örhängen blev det idag också, för ovanlighetens skull. enkla vita stenar :)

 

nu kommer snart ronja, så vi ska dra ut till överby en snabbis. stänger ju dock redan 17.00 eftersom det är 13-dagen :p men 1 timma räcker förmodligen gott och väl. kommer inte ihåg vad vi skulle dit och göra, men jag ska iaf försöka hitta någonting på gina för mitt presentkort (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0