WHEN YOU TRY YOUR BEST, BUT YOU DON'T SUCEED

film var svårt ..... jobbigt att se kärlek. så där brast det och jag övervägde att stänga av filmen ... men sen kom en replik i filmen som hjälpte ganska bra. den löd ungefär såhär;

I just close my eyes. then I think of a room with hundreds of doors, court closes. those who are furthest away first, and then those who are closer. court closes with a bang. I think that if I can keep myself from crying, until the final closure, then I will not cry at all. and I'm not crying.

nu ska jag försöka driva undan alla tankar
som för tillfället gör mig ganska ledsen med att skriva ett brev till en familj i usa som jag ska söka jobb som barnflicka hos. sen ska jag försöka hitta några fler att söka till. kollade igår, men hittade ingenting :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0