YOU USED TO SHINE SO BRIGHT BUT I WATCHED ALL OF IT FADE


ligger på soffan med datorn i knät. har inte kommit iväg och tränat idag (än iaf!). funderar dock på det. men idag är en sån dag då det mesta känns "jobbigt". sov för länge, så slö är jag. jag har inget busskort och det går bara att köpa i stan, dock bor ju inte jag i stan ;) haha. nej men ... och så har jag ingen lust att äta mer än frukost idag, bara för jag känner mig tjock och har ångest över att jag inte har någon träningslust. men det finns där inne, det vet jag! :) imorgon ska jag komma iväg träna, jag lovar.

kanske är lika bra att bara ta det lugnt idag trots allt. har vart lite små krasslig dom senaste dagarna. snuva, halsont och trötthet.

idag kommer ronja som ska göra mig sällskap denna veckan!
:D kommer bli ett par härliga dagar med god matlagning, säkerligen ett gäng bra filmer och massa prat och skoj under mysiga fikor. suveränt! <3


ska försöka ta tag i lite vettiga saker under veckans gång också;
  • ska försöka få tag på rolf på af
  • eventuellt kontakta linda på soc
  • kanske till och med anstränga mig med cv;t lite.
  • och som sagt TRÄNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0