AIN'T NO SUNSHINE

alltid lika tråkigt att vakna upp i trist väder. men temperaturen är okej iaf, och regnar gör det inte åtminstone, förhoppningsvis kommer det inte göra det alls idag! (y.

övningskörningen igår gick bra, bortsett från småsaker (a) på överby blev det en del shopping. kläder till björn inför lördagen (bröllopet), kläder till mig + annat smått och gott. min mamma snälla mamma betalade min kavaj (:

efter överby åkte vi och åt på 'shang ri la'. självklart beställde jag kycklingfilé med jordnötssås, galet gott :D sedan var det sylte som gällde för min del. tog en dusch och gjorde mig i ordning innan jag tog bussen till halvorstorp för lite fest hemma hos albin. det var allt trevligt! framåt 02.00 hämtade hobbe mig, jag deckade ganska snabbt och vaknade igen utanför huset. gick rakt in i sängen när jag kom in.

idag har jag inte hunnit med speciellt mycket, ännu.
sitter i köket och funderar på att ta mig lite frukost, dilemmat är bara vad ?! har satt i mina bruna linser jag beställde i söndags också. mmmm ... resterande timmar av onsdagen vet jag inte vad det blir av. vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0