SOHO CLUB

det är lite segt idag ;) men såååå värt det. går kvällen var kanon ..... den började hemma på soffan med hjärnkontoret på högvarv (pluggade teori) och slutade med svettig dans runt stången inne på soho tillsammans med linn :D

jag och albin fick skjuts till uddevalla av tobbe. träffade damerna på förkröket hemma hos malin en stund och gick sedan vidare till soho för att träffa resten av gänget. det blev en riktigt grym kväll. ruskigt goda drinkar, trevligt folk och fullt ös. precis som det ska vara (y. soho har varit underskattat från min sida, trots att det var första gången jag var där igår. där kommer förhoppningsvis ett flertal kvällar till spenderas i framtiden ;)

nu ska jag snart hoppa in i duschen för att fräscha till mig lite.
idag gifter sig min morbror joachim :) mitt första bröllop någonsin, så det ser jag fram emot! 15.00 ska vi vara på plats i kyrkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0