THURSDAY

igår blev det överby igen :) med albin, sacka och hanna. köpte mig ett par turkosa kawasaki skor för 250 kr (50% på junkyard), ett riktigt fynd! sedan hittade jag ett par simpla svart jeans på gina tricot - 99 kr (; mer än så blev det inte. dom andra käkade på briggen, medans jag kikade i lite affärer.

efter överby körde albin mig till sylte affären. så köpte jag 3 hårfäger innan jag promenerade hem, två slingblonda och en brun. erica hjälpte mig att färga håret. så nu är jag så gott som blond. det blir nog en till blondering (förhoppningsvis ikväll) och eventuellt lite mörkare underhår, så får vi se hur jag trivs med det. kan ju hända att jag blir brunett igen inom en snar framtid :p

under tiden vi höll på med slingorna kom hobbe. så när det var klart åkte vi hem till honom, och så kom joel. sedan satt vi och pratade drygt en timma innan vi åkte mot uddevalla för att kolla läget och hämta joels syster + kompis. när vi var tillbaka i trollhättan var jag helt död. tvättade bort sminket, tog ur linserna och gick rakt in i sängen när jag kom in.

idag gick jag upp strax efter 10.00.
storstädning som gäller idag! ska alldeles strax väcka erica så vi kan sätta igång och så  småningom bli klara ;) efter städningen ska jag övningsköra med mamma. det känns som en ganska vettiga dagsplanering (y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0