BLA BLA BLA




efter ett par timmars shopping i stan åkte jag och lisa hem till mig :) sedan satt vi på balkongen i stort sett hela dagen, från ca halv 12 till 16.30 då denny skjutsade oss till överby låg vi och stekte med cocosolja, drack lite vin och bara tog det lugnt. bortsett från att jag bakade bullar mitt i allt ;p haha.

i stan köpte jag några t-shirtar, en stickad tröja och nya lackleggings på gina + ett kort på espresshouse (y. på överby blev det bara ett bar solglasögon från indiska (:


ute på överby träffade vi på x och linus. så fick skjuts hem av x, kom innanför dörren för en stund sedan och har sedan dess ägnat mig åt att städa köket, plocka in lite disk och så från balkongen samt gjort i ordning en smoothie med vattenmelon, jordgubbar, hallon, vinbär, blåbär, björnbär, havtorn och gojibär :) ska sätta mig på balkongen och dricka den nu ... har ingen aning om vad jag ska fördriva resten av dagen/kvällen med ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0