I DON'T WANT TO MISS A THING

godmorgon! :) ännu en morgon skiner solen och ännu en gång har det hunnit gå drygt 1 dygn sedan sist. men men ... jag tänkte lämna ett litet spår igår kväll, uppenbarligen gjorde jag trots allt inte det ändå :p bestämde mig för att slå två flugor i en smäll idag istället!

gårdagen fick en överraskande vändning :D jag klädde på mig och slängde mig ut till bussen 12.52 för att möta upp syster på överby, där vi strosade runt ett par timmar. jag köpte mig nytt solpuder och mascara på h&m, ansiktsrengöring + kräm på apoteket och ett turkost linne på cubus. spenderade ca 300 kronor (y. och just'e en hårspray för 30 spänn också! passade även på att bli medlem på kicks, och fick en välkomstgåva. några hudkrämtester och så.

15.40 satte vi oss på bussen tillbaka in till trollhättan, därifrån åkte vi vidare till sylte. jag gjorde en smoothie, bytte om och packade om väskan innan lisa och denny kom och hämtade mig för att spela volleyboll. planen var att göra det i vårhaga, så där mötte vi resten av gänget. leo var redan på plats, sedan kom joel, jocke, hobbe och nev också. planen var upptagen av småbarn så dom 4 sista drog och badade, medans vi andra 4 försökte komma på en lösning, det slutade med att vi åkte till sanden i vänersborg och hobbe hängde med. dom andra dök också upp ganska snart :)

så lite bollspelande blev det till slut iaf, kul! :) vid 19.00 blev det lite dålig stämning, jag gick till resecentrum och tog bussen därifrån tillbaka till trollhättan. tog sedan en promenad från drottningtorget till shell där jag väntade på lisa. sedan satte vi oss vid vattnet en stund innan denny och hobbe plockade upp oss igen. blev en tur till maxi, sedan gamle dal innan vi åkte hemåt.

resten av kvällen kollade jag lite tv och åt en macka, till en smoothie (; haha. nu är det dags att dra igång onsdagen känner jag, en smoothie står först på schemat! sedan drar jag väl in till stan för att träffa lisa, som kommer vara nyklippt och fin! :)) sedan får vi väl se vad det blir av resten av dagen. jag har lite funderingar på att åka upp till frändefors senare och stanna där över natten. vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0