25 MINUTES

städningen hos edberg gick bra, och tog mig 5 timmar :p väldigt nogrant alltså. sedan gick jag in till stan, träffade albin och så var vi på banken där jag satte in pengar på mitt konto. sedan kikade vi in hos possy och micke i kiosken innan albin skulle hem, då gick jag till torget där jag väntade på erica i nästan 1 timma. var jätte frusen när vi kom hem ..... lagade korvstroganoff och åt. mer än så blev det inte med den här dagen :)


har haft en mysig kväll med lillasyster :)
vi tog en promenad bort till affären vid 20.00, där köpte vi bl.a kiwi, bananer, vindruvor, ananas och mörkchoklad. så när vi kom hem igen så gjorde jag banan/ananas smoothie och fruktsallad med ovanstående frukter. mycket gott! några bitar mörk choklad blev det också. och så kollade vi på 'good will hunting', tröttnade dock efter drygt 1 timma, så nu ligger jag i sängen och pratar med hobbe. snart är det dags för mig att sova. 07.00 ringer väckaren.

imorgon blir det full fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0