ANDRA AVENYN

vaknade tidigt imorse, strax efter 07.00. och eftersom jag inte hade/har speciellt ont idag, eller hade någon annan direkt anledning att skita i udm, så bestämde jag mig för att få det gjort. så mamma skjutsade mig till resecentrum i vänersborg, och jag tog 65an 08.30 till trollhättan. var klar på udm 09.15, missade bussen hem med 30 sekunder. men det gjorde mig inte speciellt mycket. jag satte mig i busskuren utanför högskolan och väntade på nästa.

nu äter jag frukost, så gott det går :p kanske inte det smartaste valet att satsa på a-fil och müsli, men kände verkligen för det! :p eftersom att nya avsnittet av 'andra avenyn' har kommit, så tänket jag lägga mig på soffan och kolla på det (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0